Гарантія та повернення

Загальні умови гарантії та повернення для всіх продавців на маркетплейсі mriyar.ua

Кожен продавець має свої умови гарантії. Також умови гарантії залежать від категорії товару (на деталі підвіски можуть бути одні умови, на шини та АКБ - інші умови). Термін гарантії коливається від 14 днів до 1 року з обмеженням пробігу до 20 000 км, а деякі товари - без обмеження по пробігу. Тому перед оформленням замовлення рекомендуємо ознайомитись з умовами гарантії у розділі інформації про продавця або уточнити безпосередньо у самого продавця.

Кожен продавець має свої умови повернення товару. Слід розрізняти умови повернення товару НАЛЕНОЇ якості (справного товару) та БРАКОВАНОГО товару. Тому перед оформленням замовлення рекомендуємо ознайомитися з умовами повернення розділ інформації про продавця або уточнити безпосередньо у самого продавця.

Як правило, термін повернення товару належної якості – 14 днів. Багато продавців не приймаю повернення товару, привезеного на замовлення з іншої країни. У більшості випадків у продавців платформи такі вимоги при поверненні товару належної якості:

  1. Товар не використовувався.
  2. Збережено товарний вигляд.
  3. Немає слідів встановлення на товарі.
  4. Збережено упаковку товару.
  5. Збережено товарний чек.
  6. Транспортні витрати, пов'язані з поверненням товару, сплачує покупець.
  7. Строк повернення коштів за товар належної якості – до 7 днів.
  8. Заява на повернення товару.

Бракований товар можна повернути впродовж усього гарантійного терміну. Кожен продавець має свої умови повернення бракованого товару. Найчастіше у продавців платформи такі вимоги при поверненні бракованого товару:

  1. Замовлення-наряд на встановлення товару.
  2. Акт рекламації.
  3. Безпосередньо дефектний товар.

Продавці можуть розглядати рекламацію до 30 днів, після чого приймають рішення, є рекламація гарантійним випадком чи ні. У разі визнання рекламації гарантійним випадком, як правило, повертається вартість товару або проводиться обмін на товар належної якості.